Jag har inte fotat på jättelänge. Vilket gör mig totalt deprimerad. Senaste gången jag fotade var för en månad sen ungefär. Jag har massa fina ideér jag vill förverkliga men det går ju inte precis så himla bra. Istället läser jag, skriver och spelar allt för mycket Parking Mania på mobilen. Det där spelet är ju överdrivet underhållande och beroendeframkallande. I veckan tänker jag redigera massa bilder som fortfarande ligger oredigerade. Mums på det, älskar att redigera, och jag har ju allt för mina bilder som väntar på en redig redigering. 

Hej hopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
† Nellie, 17, Stockholm.

Just breathe!

❥ DAGBOK
❥ LIVET I BILDER
❥ STIL&MODE
❥ NELLIE


❥ NATUR
❥ PORTRÄTT
❥ STUDIO
❥ DETALJER


❥ FRÅGOR&SVAR
❥ TIPS
❥ ÖVRIGT
❥ INSPIRATION


bloglovin
RSS 2.0